Będziemy Państwu bardzo wdzięczni za współpracę i przestrzeganie niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.
- Pokoje w Tey Hostelu wynajmowane są na doby.
- Doba hostelowa trwa od godz. 14:00 do godz. 11:00 następnego dnia. Goście, którzy nie wymeldują się do godziny 12:00 zostaną obciążeni kosztem kolejnego noclegu.
- W przypadku chęci przedłużenia pobytu w naszym hostelu na okres dłuższy niż podany w dniu przybycia lub rezerwacji, prosimy zgłaszać się w recepcji do godz. 10:00 dnia, w którym upływa termin wynajmu pokoju.
- Jeśli Gość nie określił czasu pobytu w dniu przyjazdu przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
- W celu potwierdzenia rezerwacji w ciągu 48 godzin należy wpłacić 50% całkowitego kosztu pobytu.
- Jeżeli gość nie zadeklaruje późniejszego przyjazdu rezerwacja jest gwarantowana do godz. 18:00.
- Rezerwacja może zostać anulowana lub zmieniona jeśli recepcja hostelu zostanie o tym poinformowana mailowo lub telefonicznie nie później niż 48 godzin przed datą rezerwacji. Wówczas wpłacona zaliczka zostanie zwrócona na konto, z którego została przesłana, w ciągu 14 dni od daty anulacji, a z karty kredytowej nie zostaną pobrane żadne środki. W innym razie zaliczka przepada lub z karty kredytowej zostanie pobrana należność za jedną dobę.
- W przypadku anulacji rezerwacji w trakcie pobytu gościa, możliwy jest zwrot za anulowane doby w wysokości 50%, jeżeli recepcja zostanie poinformowana najpóźniej do godziny 11:00, dnia, w którym rozpoczyna się anulowana doba oraz zostanie zwrócony paragon za płatność.
- Zabrania się użyczania pokoju osobom nie zameldowanym w Tey Hostel. Gość hostelu nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet przed upływem terminu, za który uiścił opłatę.
- Każdy z gości zobowiązany jest do wypełnienia karty meldunkowej i okazania ważnego dokumentu tożsamości. W przypadku braku wypełnienia karty bądź okazania dokumentu, recepcja może odmówić zameldowania.
- Osoby nie zameldowane w Tey Hostelu mogą przebywać w obiekcie od godziny 14:00 i są zobowiązane do opuszczenia go do godz. 23:00. Odpowiedzialność za osoby odwiedzające ponoszą przyjmujący ich Goście.
- Recepcja jest czynna 24 godziny na dobę.
- Potrzebę otrzymania faktury należy zgłaszać w chwili przyjazdu. Faktura może być wystawiana po zwrocie paragonu oraz najpóźniej do 15 dnia kolejnego miesiąca od daty jego wystawienia. Po upływie powyższego terminu Hostel odmówi wystawienia faktury.
- Cisza nocna obowiązuje od godz. 22:00 do godz. 06:00.
- Zachowanie gości hostelu oraz osób trzecich nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Hostel może odmówić dalszego pobytu osobie, która narusza tę zasadę, nawet w trakcie trwania doby hotelowej, bez zwrotu kosztów.
- Jakiekolwiek usterki w pokojach prosimy zgłaszać w recepcji w dniu przyjazdu. Brak zgłoszenia oznacza brak usterek i zniszczeń.
- Tey Hostel nie ponosi odpowiedzialności za utratę bądź uszkodzenie samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
- Gość hostelu ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych hostelu powstałe z jego winy bądź odwiedzających go osób.
- Hostel nie ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez korzystające z jego usług osoby .Wszelkie wartościowe rzeczy można zdeponować w recepcji.
- Każdorazowo opuszczając pokój należy zamknąć na klucz drzwi do pokoju.
- W przypadku pokoi wieloosobowych, za klucz pobierany jest depozyt w wysokości 20zł zwrotny w dniu wymeldowania.
- Za zgubienie klucza przez Gościa hostel pobiera opłatę wysokości 50 zł.
- Na terenie Tey Hostel obowiązuje bezwzględny zakaz palenia, w przypadku złamania zakazu, gość będzie pociągnięty do odpowiedzialności, a co za tym idzie uiszczenia kary w kwocie 200 zł.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, kuchenek, grzejników i innych tego typu urządzeń nie będących wyposażeniem hostelu. Nie dotyczy to ładowarek do telefonów oraz innych sprzętów RTV.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez Gościa w hostelu będą odsyłane na adres wskazany przez Gościa na jego koszt. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji hostel zobowiązuje się do przechowania tych przedmiotów przez okres 1 miesiąca.
- W przypadku nieopuszczenia pokoju do godziny 12:00, gdy pokój ten jest zarezerwowany na kolejną dobę przez inną osobę, obsługa hostelu jest uprawniona do wejścia do pokoju pod nieobecność gościa, spakowania jego rzeczy i przeniesienia ich do przechowalni bagażu.
- Gość jest zobowiązany do utrzymania czystości we wszystkich wspólnych pomieszczeniach hostelu, tj. w kuchni, łazience i lobby
- Na życzenie Gości Tey Hostelu zapewnia nieodpłatnie następujące usługi:
- udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą
- przechowanie bagażu gości zameldowanych w naszym hostelu (w przypadku długoterminowego przechowania bagażu, tj. powyżej 7 dni, zostanie naliczona opłata w zależności od wielkości oraz ilości bagaży)
- Tey Hostel w Poznaniu zapewnia:
- pościel
- umywalki w każdym pokoju,
- ręczniki (dodatkowa opłata – 3zł),
- kawa i herbata 24h,
- dostęp do: drukarki i skanera,
- stoliki pod laptopy,
- deskę do prasowania, żelazko,
- łóżeczko dla malucha,
- Internet FREE WiFi,
- komputer z dostępem do Internetu,
- zabawki dla dzieci,
- radio
- Hostel pozostaje pod całodobową opieką agencji ochrony, a także cały obiekt jest monitorowany.
- Dzieci do lat 3 śpią bezpłatnie.
- Hostel akceptuje zwierzęta. Przy zakwaterowaniu należy okazać ważną książeczkę szczepień zwierzęcia oraz uiścić opłatę w wysokości 15zł/dobę.
- Zabrania się spożywania alkoholu przed obiektem
- Hostel zastrzega sobie prawo do odmówienia noclegu osobom będącym pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających
- W przypadku niedostosowania się do powyższego regulaminu Hostel ma prawo odmówić dalszego zakwaterowania gościa, nawet w trakcie jego pobytu.
Kierownictwo i personel naszego hostelu dokłada wszelkich starań by usługi noclegowe świadczone w obiekcie były na wysokim poziomie. Jednakże zwraca się uwagę Gości by pamiętali, iż korzystają z usług hostelu, który w założeniu odbiega od standardu usług noclegowych świadczonych w obiektach hotelarskich. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do recepcji, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.